ProjektKurýr:Harmonogram kurýra: Porovnání verzí
Vzhled
založena nová stránka s textem „== Harmonogram kurýra – přehledný denní plán == Tabulka slouží jako rychlý orientační plán pro celý pracovní den kurýra. Barevné rozlišení intenzity výnosu (🔴 vysoká, 🟠 střední, ⚪ nízká) pomáhá i při rychlém pohledu. {| class="wikitable" style="width:100%; text-align:center;" ! Čas ! Aktivita ! Režim jízdy / těla ! Aplikace ! ⚡ Baterie ! 💰 Výnos ! 📍 Lokace / poznámka |- | 🕥 10:30–11:00 || Příp…“ |
Bez shrnutí editace |
||
| (Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.) | |||
| Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{K rozšíření}} | |||
== Harmonogram kurýra – přehledný denní plán == | == Harmonogram kurýra – přehledný denní plán == | ||
Tabulka slouží jako rychlý orientační plán pro celý pracovní den kurýra. Barevné rozlišení intenzity výnosu (🔴 vysoká, 🟠 střední, ⚪ nízká) pomáhá i při rychlém pohledu. | Tabulka slouží jako rychlý orientační plán pro celý pracovní den kurýra. Barevné rozlišení intenzity výnosu (🔴 vysoká, 🟠 střední, ⚪ nízká) pomáhá i při rychlém pohledu. | ||
| Řádek 17: | Řádek 19: | ||
| 🕛 12:00–13:00 || Pokračování špičky || 🚶♂️ / 🛴 D || Aktivní || 🔋71–87 % || 🟠 Střední–vysoký || Krátké otočky, neřešit přesuny | | 🕛 12:00–13:00 || Pokračování špičky || 🚶♂️ / 🛴 D || Aktivní || 🔋71–87 % || 🟠 Střední–vysoký || Krátké otočky, neřešit přesuny | ||
|- | |- | ||
| 🕐 13:00–14:30 || | | 🕐 13:00–14:00 || Dopolední dojezd / výběr poslední objednávky || 🐢 ECO / pěšky || Aktivní || 🔋58–71 % || ⚪ Nízký || Výběr ideální objednávky na cestu | ||
|- | |||
| 🕑 14:00–14:30 || 🚨 Cesta domů || 🛴 ECO || Offline || 🔋45–58 % → cca 40 % || ⚪ Nízký || Přímý přesun, šetřit energii | |||
|- | |||
| 🕝 14:30–16:30 || Domácí nabíjení + pauza || ⛔ Vypnuto || Neaktivní || 🔋40 % → 100 % || ⚪ Nízký || Odpočinek, jídlo, servis | |||
|- | |||
| 🕟 16:30–17:00 || Cesta zpět do provozu || 🛴 ECO || 1 appka aktivní || 🔋100 % → 95 % || ⚪ Nízký || Najetí do zóny (Anděl, Holešovice…) | |||
|- | |||
| 🕔 17:00–18:00 || Večerní špička (1. vlna) || 🛴 D / ⚡ SPORT (rovina) || Aktivní || 🔋86–95 % || 🔴 Vysoký || Ostrý nástup, využít plný výkon | |||
|- | |||
| 🕖 18:00–19:30 || Večerní špička (2. vlna) || 🚶♂️ / 🐢 ECO || Aktivní || 🔋55–86 % || 🟠 Střední–vysoký || Klidnější provoz, bez přejezdů | |||
|- | |||
| 🕣 19:30–21:00 || Dojezd, dorovnání cíle || 🚶♂️ CHODEC || Bolt || 🔋42–55 % || ⚪ Nízký–střední || Blízko domova, pokud chybí částka | |||
|- | |||
| 🌙 21:00+ || Konec dne, domácí nabíjení || ⛔ Vypnuto || Vypnuto || 🔋42 % → 100 % || – || Statistiky, regenerace, údržba koloběžky | |||
|} | |||
== Očekávaný výdělek během dne (cíl: 1200 Kč, včetně přestávky na nabíjení) == | |||
{| class="wikitable" style="text-align:center;" | |||
! Čas !! Očekávaný výdělek (Kč) !! Vizualizace | |||
|- | |||
| 10:00 || 50 || style="background-color:#FFE5E5;" | 50 | |||
|- | |||
| 11:00 || 150 || style="background-color:#FFCCCC;" | 150 | |||
|- | |||
| 12:00 || 250 || style="background-color:#FF9999;" | 250 | |||
|- | |||
| 13:00 || 350 || style="background-color:#FF8080;" | 350 | |||
|- | |||
| 14:00 || 400 || style="background-color:#FF6666;" | 400 | |||
|- | |||
| 15:00 || 420 || style="background-color:#FFE5E5;" | ⚡ nabíjení | |||
|- | |- | ||
| | | 16:00 || 420 || style="background-color:#FFE5E5;" | ⚡ nabíjení | ||
|- | |- | ||
| | | 17:00 || 600 || style="background-color:#FF4D4D;" | 600 | ||
|- | |- | ||
| | | 18:00 || 800 || style="background-color:#FF3333; color:white;" | 800 | ||
|- | |- | ||
| | | 19:00 || 950 || style="background-color:#E60000; color:white;" | 950 | ||
|- | |- | ||
| | | 20:00 || 1100 || style="background-color:#CC0000; color:white;" | 1100 | ||
|- | |- | ||
| | | 21:00 || 1200 || style="background-color:#B30000; color:white; font-weight:bold;" | 1200 ✅ | ||
|} | |} | ||
| Řádek 44: | Řádek 77: | ||
| 13:30 || 58 % || style="background-color:#F08080;" | 58 % | | 13:30 || 58 % || style="background-color:#F08080;" | 58 % | ||
|- | |- | ||
| 14: | | 14:00 || 45 % || style="background-color:#FA8072;" | 45 % | ||
|- | |- | ||
| | | 14:30 || 40 % || style="background-color:#FFA07A;" | 40 % | ||
|- | |- | ||
| 16: | | 16:30 || 100 % || style="background-color:#8B0000; color:white;" | 100 % | ||
|- | |- | ||
| 17:00 || | | 17:00 || 95 % || style="background-color:#A52A2A; color:white;" | 95 % | ||
|- | |- | ||
| 18:00 || 86 % || style="background-color:#B22222; color:white;" | 86 % | | 18:00 || 86 % || style="background-color:#B22222; color:white;" | 86 % | ||
| Řádek 63: | Řádek 96: | ||
=== 🔁 Doporučené budíky === | === 🔁 Doporučené budíky === | ||
* 10:15 – start dne | * 10:15 – start dne | ||
* | * 14:00 – odjezd domů | ||
* 14:30 – | * 14:30 – začátek domácího nabíjení | ||
* 17: | * 16:30 – odchod zpět ven | ||
* 21: | * 17:00 – začátek večerní špičky | ||
* 21:00 – ukončení dne | |||
=== 🧠 Tip pro použití === | === 🧠 Tip pro použití === | ||
Aktuální verze z 27. 6. 2025, 15:13
Rozbalit box
Obsah boxu
Harmonogram kurýra – přehledný denní plán
Tabulka slouží jako rychlý orientační plán pro celý pracovní den kurýra. Barevné rozlišení intenzity výnosu (🔴 vysoká, 🟠 střední, ⚪ nízká) pomáhá i při rychlém pohledu.
| Čas | Aktivita | Režim jízdy / těla | Aplikace | ⚡ Baterie | 💰 Výnos | 📍 Lokace / poznámka |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 🕥 10:30–11:00 | Příprava, přesun k hotspotu | 🐢 ECO / pěšky | 1 appka aktivní | 🔋100 % | ⚪ Nízký | Rozjezd, šetřit síly, např. Žižkov, Florenc |
| 🕚 11:00–12:00 | Dopolední špička | 🚶♂️ CHODEC | Wolt (nebo Bolt) | 🔋87–95 % | 🔴 Vysoký | Statické čekání v hotspotu, výnosné |
| 🕛 12:00–13:00 | Pokračování špičky | 🚶♂️ / 🛴 D | Aktivní | 🔋71–87 % | 🟠 Střední–vysoký | Krátké otočky, neřešit přesuny |
| 🕐 13:00–14:00 | Dopolední dojezd / výběr poslední objednávky | 🐢 ECO / pěšky | Aktivní | 🔋58–71 % | ⚪ Nízký | Výběr ideální objednávky na cestu |
| 🕑 14:00–14:30 | 🚨 Cesta domů | 🛴 ECO | Offline | 🔋45–58 % → cca 40 % | ⚪ Nízký | Přímý přesun, šetřit energii |
| 🕝 14:30–16:30 | Domácí nabíjení + pauza | ⛔ Vypnuto | Neaktivní | 🔋40 % → 100 % | ⚪ Nízký | Odpočinek, jídlo, servis |
| 🕟 16:30–17:00 | Cesta zpět do provozu | 🛴 ECO | 1 appka aktivní | 🔋100 % → 95 % | ⚪ Nízký | Najetí do zóny (Anděl, Holešovice…) |
| 🕔 17:00–18:00 | Večerní špička (1. vlna) | 🛴 D / ⚡ SPORT (rovina) | Aktivní | 🔋86–95 % | 🔴 Vysoký | Ostrý nástup, využít plný výkon |
| 🕖 18:00–19:30 | Večerní špička (2. vlna) | 🚶♂️ / 🐢 ECO | Aktivní | 🔋55–86 % | 🟠 Střední–vysoký | Klidnější provoz, bez přejezdů |
| 🕣 19:30–21:00 | Dojezd, dorovnání cíle | 🚶♂️ CHODEC | Bolt | 🔋42–55 % | ⚪ Nízký–střední | Blízko domova, pokud chybí částka |
| 🌙 21:00+ | Konec dne, domácí nabíjení | ⛔ Vypnuto | Vypnuto | 🔋42 % → 100 % | – | Statistiky, regenerace, údržba koloběžky |
Očekávaný výdělek během dne (cíl: 1200 Kč, včetně přestávky na nabíjení)
| Čas | Očekávaný výdělek (Kč) | Vizualizace |
|---|---|---|
| 10:00 | 50 | 50 |
| 11:00 | 150 | 150 |
| 12:00 | 250 | 250 |
| 13:00 | 350 | 350 |
| 14:00 | 400 | 400 |
| 15:00 | 420 | ⚡ nabíjení |
| 16:00 | 420 | ⚡ nabíjení |
| 17:00 | 600 | 600 |
| 18:00 | 800 | 800 |
| 19:00 | 950 | 950 |
| 20:00 | 1100 | 1100 |
| 21:00 | 1200 | 1200 ✅ |
Vývoj stavu baterie během dne
| Čas | Stav baterie (%) | Vizualizace |
|---|---|---|
| 10:30 | 100 % | 100 % |
| 11:30 | 87 % | 87 % |
| 12:30 | 71 % | 71 % |
| 13:30 | 58 % | 58 % |
| 14:00 | 45 % | 45 % |
| 14:30 | 40 % | 40 % |
| 16:30 | 100 % | 100 % |
| 17:00 | 95 % | 95 % |
| 18:00 | 86 % | 86 % |
| 19:00 | 71 % | 71 % |
| 20:00 | 55 % | 55 % |
| 21:00 | 42 % | 42 % |
🔁 Doporučené budíky
- 10:15 – start dne
- 14:00 – odjezd domů
- 14:30 – začátek domácího nabíjení
- 16:30 – odchod zpět ven
- 17:00 – začátek večerní špičky
- 21:00 – ukončení dne
🧠 Tip pro použití
Když jsi rozespalý, stačí jen mrknout na aktuální čas → najít odpovídající řádek v tabulce a víš přesně, co máš dělat. Barvy a emoji ti pomůžou rychle rozpoznat, jestli tě čeká akce nebo klid.